SäkerT

Varför måste allting vara så komplicerat?
Varför inte leva i nuet och sluta grubbla...
Varför inte vara nöjd med det man har?
Varför denna frågan?
Varför ?

Jag är glad för det liv jag har men kan inget annat än sluta ställa mig frågan Varför?
Jag kämpar på varje dag, helt utan resultat. 
Jag ser inte längre någon mållinje då jag undrar varför jag tagit mig där jag är idag. 
Känns förtillfället som jag står still. 
Vill ha något Nytt, något spännande något där jag inte undrar varför!

Jag kan inte sluta tänka på varför det blev som det blev..
Varför jag inte räcker till. 
Vill leva i nuet och inte grubblandes med varför i huvudet...




Kommentarer
Postat av: Linnéa <3

Vi kan hitta på nåt nytt och spännande snart hjärtat! just u and me, like old days! <3333

2013-09-29 @ 12:08:20
URL: http://inneablide.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0