Ett, två, tre, fyra....

Ibland undrar jag över dessa lösenord och koder man har till allt...?
Det är verkligen hopplöst att komma ihåg alla dessa lösenord.
Har försökt i flera dagar att komma in här men verkligen glömt av lösenordet.
Har försökt att återställa, begärt nytt m.m men ingenting har fungerat.
Så idag, tänkte bara se om det gick och jojomen!
Jag kommer dock inte ihåg överhuvudtaget om vad det är för lösenord men fingrarna styrde sig själva.
För när jag väl loggar ut här kommer det troligtvis ta ett tag innan jag är här igen.

Med det sagt så är minnet som en guldfisk!
Tänk om det hade varit så, minne som en guldfisk....
Prata om att man inte skulle kunna stå för sina handlingar och Absolut inte minnas sina koder/lösenord....
Bara en liten tankesnurra såhär på kvällskvisten^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0