Filippinerna

Halloj!

Har bosatt mig i Filippinerna med ett par vänner.
Varit här ett par dagar och har redan sett en hel del.
Aldrig att jag trodde att det kunde vara så fattigt, man vill väl inte riktigt se det själv.
Men så äre, trots gatubarn och gatuhundar är det väldigt trevligt här.
Alla som lever här tar allt så lugnt. Ingen stress och folk är oftast trevliga.
Ett ställe att koppla av på. Tror jag behövde den här semestern.
Har inte andas ut på flera månader, men börjar äntligen landa lite.
Studentdagen kommer ta lång tid att förstå(?) men detta går faktiskt att ta in...
Dock är jag ju mes så har största hemlängtan. Hatar att åka bort.. Men jag har ju mina boys som tar hand om mig(y
Men samtidigt, sjuk hemlängtan. Dock är det underbart att bara få koppla av lite, slipp alla krav och allt stress...

https://cdn2.cdnme.se/1445881/7-3/pic_51b1e0049606ee4a1ec9b297.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0