Allt i ett

Ja, det där med att blogga..
Har haft hjärnan fullt med tankar så har inte haft tanken på en blogg.

Det har hänt mycket det senaste kan jag lova!
Kan börja med att rälsen har kommit in i käften på mig.
Inte bekväm överhuvudtaget!
Har sår i hela käften..
Jag har fått jobb!
Ska jobba kvällar och helger på Ica Partille.
Känns riktigt bra! Dock är utbildningarna som jag håller på med nu ett helvete.
De tar aldrig slut, plus att datorn hänger sig så det tar ju dubbelt så lång tid..
Jag har blivit hundägare!
En super söt liten sak^^
Jag har mer eller mindre fått vikarie jobb på min gamla skola eller på lillebrors dagis.
Man kan ju alltid hoppas!
Känner dock att jag var lite otrevlig då jag var väldigt stressad när jag sprang på han som har hand om vikarie jobben.
Men som sagt, kan ju alltid hoppas på det bästa! (:
Jag blir även 18 om ca ett dygn.
Känns fantastiskt bra^

Det var allt i kort om det som pågår förtillfället.
Skriver mer om de olika punkterna vid ett senare tillfälle^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0