Rörigt

Hej där!

Det är mycket som försiggår i mitt liv för tillfället.
Allt är så rörigt och jag vet själv inte vart jag ska börja eller om jag kan lyckas få ett avslutat kapitel i något.
Allting snurrar och jag blir yr så fort jag tänker på det.
Mår illa så fort jag tar ett steg.
Jag vet inte själv vad jag vill, allt är helt enkelt väldigt väldigt oklart.

Jag måste ju börja någonstans för att ta mig framåt..
Jag vet bara inte hur jag ska börja? Eller vart?

Jag vill ha en uppslagsbok där hela mitt liv står planerat.
Den skulle jag ta hjälp av vid sådana här situationer.
För detta är då inte roligt kan jag lova!

Jag vill inget hellre än att må bra.
Jag har inte varit lycklig på en evighet.
Jag har inte ätit normalt på evigheter.
Jag mår helt enkelt åt helvete förtillfället.

Jag vet nämligen inte vart jag ska ta vägen längre.
Allt går i ett.. Jag vet knappt vad jag heter längre
Åh, vill bara backa livet ett par år och börja om.
Leva om livet och se om det blir till något bättre?
Eller så hamnar jag på samma ställe?
Vem vet?

Ja, jag vill inget hellre än att den här perioden ska vara över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0