Tråkigt värre

Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Vilket håll ska jag gå?
Allting blir bara tyngre och tyngre och jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta.
Jag vet inte varför det har blivit såhär...
Men jag kan inte längre tänka klart, allt går i cirklar.
Huvudet värker, magen vrider sig, får ingen luft, allt blir bara fel.
Mår så fruktansvärt illa, vill inget annat än att spy.
Försöka bli av med allt det dåliga, men det går inget bra.
Känner mig så ensam.
Jag vet att jag har alla mina vänner nära till hands, men det hjälper inte längre.
Jag är fortfarande kvar på samma ställe, står kvar och trampar.
Jag vet inte hur jag ska ta mig ut det här för det blir bara tyngre och tyngre för varje dag som går.
Det värsta är att jag inte kan sätta ord på vad som egentligen är fel.
Vad som gått snett och hur jag ska kunna rätta till det?
Det bara är som det är och jag blir tvungen att leva med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0