Balnoja

Halloj!!

Sitter hemma hos Felicia och pratar bal.
Börjar bli lite nojig här..
Jag har min klänning klar i huvudet, men jag hittar den inte?
Det är nästan så jag ska be någon sy den åt mig, men samtidigt... Jag vill hitta den!!
Det blir dock svårt när man redan har en bild i huvudet...

Sedan var det ju de här med baldejt?
Jag är tjej, känns jätte fult att jag ska behöva fråga någon, eller?
Haha ibland är jag verkligen stört löjlig!!
Men sedan har jag ju lite krav, tyvärr.
Åh ibland orkar jag verkligen inte med mig själv ^^
Så om det är någon som känner sig manad eller har en vän så ja, jag söker baldejt(;


Kommentarer
Postat av: Snea

Hehe! jag skulle kunna sy ;)) lääätt! haha!

2012-11-20 @ 22:28:41
URL: http://linneablide.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0