Sorry for party rocking

Halloj!

Går kvällen var både det ena och det andra.
Den var bra, samtidigt som den var helt åt helvete.
Att välja och fatta beslut är inte alltid det lättaste..
Det är lätt att vara efter klok.
Jag vet nu att jag kunde förhandlat annorlunda och jag skäms.
Men när man försöker rätta till de misstag man gjort och får inget tillbaka, då tappar man orken rätt fort.
Det blev lite mycket från allas håll igår och jag hoppas innerligt att ingen blivit skadad.
Det folk gjorde igår var både lustiga och alldeles för seriöst.
Att säga vissa saker som man absolut inte vill höra och veta att man inte kan ta sig dit...
Förlåt men det du gjorde igår var allt annat än okej.
Hade jag inte känt dig tillräckligt bra hade du försvunnit ur mitt liv för länge sedan.
Att ens komma på tanken gör att jag får rysningar.
Aldrig igen och där med basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0