Nu kör vi

Halloj!

Skoldagen börjar nu...
Dock började min dag redan klockan sju i morse.
För klockan 8.00 påbörjade det ett gympass med Felicia.
Vi körde i ca 45 min. Känns riktigt bra nu i efterhand. Dock är kroppen helt mörbultad.
Men det är de värt!
Fan, nu får det va slut på detta. Kan inte längre ligga på soffan och glo....
Kanske ska köra på en kvällpromenad ikväll när vi ändå är igång?
Eller, så dör vi lite när vi kommer hem.
Haha, vi får väl se hur det blir.
Ska iallafall leka modell för Linnea, ska även försöka få en del plugg klart idag hade jag tänkt.
Nej, nu ska jag börja jobba. Läraren börjar bli lite smått iriterrad på mig:p
Pusshej♥//Denise










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0