Nervös

Okej, nu börjar nervositeten stiga mig överhuvudet.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Jag måste sova men min enda lösning till det är att ha någon som håller om mig tills jag somnar, iallafall dagar som dessa.
Jag vet inte hur jag ska få ihop detta.
Känns ju helt knas detta, nej.
Åh, jag har legat och vridit och vänt på mig ett flertal gånger nu men det hjälps ju inte.
Jag är trött, super trött. Men hjärnan vill inte slappna av...
Jag skulle behöva någon form av drog eller medicinering för det här. Åhå, detta kommer inte sluta bra.
Hjärnan är på högvarv, jag ska kliva upp snart. Känner mig jätte stressad över att jag måste få lite sömn idag iallafall..
Åh, stekpannan på pannan och sedan löst?

Äh, skål och välkomna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0