Kaffe hela dagen

Hejsan! (:

Jag är inne på min fjärde kopp kaffe vid det här laget.
Känner koffein kicken. Men det är gött!

Började dagen med ett matte prov. Vet inte riktigt hur det gick.
Men jag hoppas att det gick bra.
Därefter blev det en kopp kaffe med Linnea.
Därefter bort till Vasa utan resultat.
Sedan blev det Briggen med Moa.
Sedan bort och säga grattis till far min som fyller idag.
Så massa grattis till honom!! <3

Träffa sedan Felicia och följde med henne hem.
Blev kaffe igen och nu blir det även ett glas vitt.
Det är ju ändå onsdag.
Så nu börjas det igen.
Känner att helgens händelser är ganska roliga.
Haha jag orkar verkligen inte.. Det har ballat ur totalt.
Och den här jävla Nasse är ju bara roligt. Haha!!
Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0