Jag lever

Hejsan! :)

Denna dagen har varit toppen!
Först träffade jag Nina.
Blev massa prat, lunch och även en sväng in mot stan.
Mycket trevligt!
Blev även att träffa på Pontus och Ludvig en sväng.

Senare blev det bort till Oriflames lokal.
Där hölls det ett presentations möte om kommande kampanjer och liknande.
Trevligt även det.
Annars så har det inte hänt så mycket mer.
Jag borde egentligen pluggat då jag skjutit allt åt sidan nu i en vecka.
Så jag har lite på hög att ta igen.
Men min tanke är att sätta mig ner på onsdag och gå igenom allt.
Det behövs, i morgon har jag nämligen inte tid.
Har fullt upp hela dan...
Pusshej//Denise

(fick låna min brors egen gjorda halsband idag. Väldigt tjusigt. Notera att han är fyra år gammal. En underbar smyckör^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0