Ensam

Hejsan! (:

Denna dag har varit bra.
Skolan gick bra idag, lyckades få redovisat ca tre uppgifter så det känns jätte bra.
Så nu har jag bara en uppgift till som jag måste gör i morgon då den ska skickas in.
Men det ska nog gå bra.
Fick även reda på idag om min APU, ska vara på Atalje Marie vid Vasa om jag inte minns helt fel.
Mer om det senare.

Väl hemgången idag, kom inte hem försen halv sex då vi slutade tjugo i fem.
Jag var helt död efteråt så det blev bums till sängs.
Så idag efter skolan har jag inte gjort något speciellt.
Pluggade lite förut. Annars har jag inte gjort något alls.
Det var min dag det. Nu blir det till att sova.
Natti natt^ //Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0