Ateljé Marie

Hejsan! (:

Idag började det med att klockan var alldeles för lite för att kliva upp ur sängen.
Klockan sex i morse ringde klockan. Åh fyfan!
Blev att göra i ordning mig och sedan springa till bussen.
Hatar att vara ute i sen tid. Hann verkligen inte med någonting i morse...
Blev iallafall att ta sig till skolan där det skulle bli mattelektion klockan åtta på morgonen.
Blä, kan inte påstå att jag hängde med sådär jätte mycket.
Och det där matte provet gick verkligne inte bra. Men just nu orkar jag inte lägga energi på det.
Därefter blev det iväg till min praktik.

Jag kom på det igår att jag glömt av att meddela att det är Ateljé Marie som jag praktiserar på.
Det är en fotostudio med butik eller butik med studio, vilket som, vid Vasa. Så det är väldigt centralt och härligt.
Idag var det lite mer att göra än gårdagen. Tack och lov.
Idag märkte jag inte ens att klockan gick så det känndes riktigt bra.
Känns redan som om jag varit där i all evighet. Så jag tror att detta kan bli bra.
Måste bara ta ett steg till och sedan se till att memorera allt.
Får se hur detta kommer gå.

Jag är förövrigt jätte trött!
Känner mig helt utsliten och hängig.
Har jag lyckats bli sjuk så vet jag inte vad. För sjuk är något jag verkligen inte har tid med!
Nej, ikväll blir det tidig sömn.
Godnatt!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0