Anastasia

Hejsan! (:

Denna dag har varit bra och dåligt.
Är fortfarande bakis, fick min bakfylla halv tio på kvällen i söndags. Helt knas.
Så jag mådde väl inte sådär jätte bra i morse, men det var de värt!
Träningsvärk i kroppen, främst axlarna. Det sliter på en av att städa..
Då är man otränad!
Men i vilket fall, jag lyckades försova mig. Var med ca 15 min på första lektionen.
Hade sedan en rast på två timmar. Blev en hel del prat och härliga skratt kan jag lova.
Helt enkelt alldeles för fula bilder. Mer om det en annan gång.

Efter plugget drog jag hem till Linnea.
Där blev det kaffe och prat.
Sedan så vi på filmen: Anastasia.
Den filmen är så himla underbar. Tror jag skulle brista i gråt ett flertal gånger, men jag lyckades hålla det inne.
Blev helt kär när jag såg filmen. Senast jag såg den var nog när jag var liten, väldigt liten.
Men åh så bra den är.
Helt kär helt enkelt.
Någonting man önskar att det var, som en saga som kommer i uppfyllelse.
Åh, helt kär så att säga. Så fin film. Ett måste i film hyllan!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0