Midsommar

Hejsan! (:
 
Igår  var det midsommarafton.
Det firades med god mat, härligt sällskap, lekar, dans och härliga drycker.
Det började med att vi var hos Jermey i Jonsered. Där blev det att äta gott och roliga lekar.
Mycket trevligt!
Därefter blev det att röra sig till Frida för att festa till det lite till. Även det väldigt trevligt.
Kvällen var bra och alla tycktes ha det bra. Jag var dock lite seg så för min del gick allt väldigt långsamt.
Men det kanske var lika bra? Jag hade med mig alldeles för mycket att dricka och jag drack nog för mycket också... Men det var det värt. Vi hade ju trots allt kul. Dock hade jag velat se lite fler folk och lite högre musik.
Men man ska inte klaga för allt var ju väldigt oplanerat. Men som sagt, det var en trevlig kväll med härligt folk och lite för mycket alkohol. Men det var ju ändå midsommarafton!
Tror förresten att jag hörde att det var dags även idag? Hm, får se hur det blir med det med tanke på mitt tillstånd för tillfället :P
Hehe, tror jag ska slå mig en pling till Felicia för att sedan våldgästa henne.
Hm, vi får se hur det blir med det .
Måste ju ta det hyfsat lugnt ikväll då jag ska upp och jobba 06.30 i morgon...
Kommer dö, sover ju till typ ett om dagarna och helt plötsligt ska jag kliva upp klockan fem på morgonen.
Detta kommer bli mycket intressant!
 
 
 
Pusshej♥//Denise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0