Lillebror

Även fast du är den mest irriterande och hopplösaste jag känner så är du mitt allt.
"Jag hatar dig så mycket att jag älskar dig"
Helt klart dum i huvudet. Men du ska veta att du samtidigt är den smartaste.
Jag skulle dö för dig, det vet du va?
Du betyder en hel del för mig och jag vill dig inget ont. Även fast det kanske låter och känns som det.
Men så är det inte, jag vill bara ditt bästa.
Jag vill kunna skydd dig mot allt det onda, men det går självklart inte...
Men du måste iallafall låta mig försöka.
Försöka låta mig hjälpa.
Det känns för jävligt i början, men i slutändan kommer det också kännas sjuhelvetes bra!!
Jag älskar dig lillebror!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0