Gött häng

Hej där! (:
 
Klockan har blivit mycket igen och jag måste vekligen sova.... Meeeeeen, njeee!
Orkar inte med att jag själv inte riktigt har koll på mig själv längre, men om två veckor ska jag nog vara mig själv igen. Lite för mycket koffein och för lite sömn, man blir lätt lite knäpp :p
 
Idag började jag med att jag försov mig... Som tur var Jouko hemma som körde bort mig så kom i tid iallafall.
Dock trodde jag att det var en hel timme jag var försenad, men det visade sig att jag inte ens hade börjat. Klockan var bara 05.30 och börjar ju inte försen 06.15, men klockan var ändå för mycket för att jag skulle hinna i tid då bussarna inte går som jag vill.
Men dagen gick bra iallafall!
 
Efter jobb blev det att träffa Pontus.
Blev en snabbvisit på allum där jag köpte ett nytt linne. Tänkte ha det på fredag ;D
Sedan blev det att möta upp Moa och vidare till kåsjön ihop om lite färg.
Solen har ju ändå varit framme idag så man måste ju passa på!
Lyckades faktiskt få en del färg, så det känns bra.
Dock blåste det något väldigt så vi gick hem till mig för att laga lite mat.
Det blev hamburgare, riktigt gött, dock inget hamburgabröd.. men trots det gick det ganska bra ändå^

Pusshej♥//Denise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0