För få timmar

Hejsan!
 
Det där med att jag skulle skriva vad som hänt det senaste kan vi ju glömma.
Jag har inte tiden, det är för få timmar per dygn. Plus så gillar jag att sova i min säng så jag ser inte dagsljuset speciellt länge. Herre, detta sommarlov går alldeles för fort!
Detta är mitt sista och det känns som om jag inte har gjort någonting speciellt på hela lovet.
Jag har jobbat två veckor för Partillecup, festat, ätit kladdkaka, umgåtts med nära och kära, annars så är det inget speciellt. Jag har inte ens hunnit bada under detta lov. För sommar i Sverige = regn.
Jätte tråkigt, men har verkligen inte varit fint väder denna sommar.
Oh när de få enstaka dagarna det var fint jobbade jag så ah, trevlig sommar.
 
Vi har ändå haft en del roliga kvällar iallafall.... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0