Todajs!

Tjenare!!

Kan inte mer än säga att denna dag har varit hur grym som helst!
Först så fick jag lov att gå upp i tid, nästan i tid iallafall =p
Blev en morgon dusch och sedan en härlig busstur ner till Allum.
Blev där att möta upp Felicia och Viktoria. Blev därefter en lunch på Kinan.
Riktigt gött!
Efter mätta magar blev det en kortis på Allum då Viktioria letade sin sista julklapp, japp bättre sent än aldrig ;)
Sedan blev det hem till Felicia på en kopp kaffe. Gött gött!!
Var riktigt trevligt att träffa brudarna. De gjorde min dag<3

Jag har även gjort mina naglar idag (bilder kommer senare).
Denna gång blev det ljus turkos blå färg. Riktigt fräsch!
Känner verkligen hur sommar känslorna kryper fram när jag ser mina naglar.
Dock kommer ju sommaren dröja ett bra tag då det har snöat idag.
Japp, älskar verkligen svenskt väder... -.-
Efter att jag fixat naglarna var det Melissas tur att bli klippt.
Det blev verkligen jätte bra!
Sedan blev det hem, åt min middag , en sen middag, vid tio tiden..
Japp, jag var ju rätt hungrig om man säger så!
Blev även att beställa lite saker från Oriflame, så jag har även fått det gjort.
Även linser blev det att klicka hem.
Så jaa, det har varit en jätte härlig dag måste jag ju säga.
Den blev ju inte sämre när man fick reda på att man börjar 11.00 imorgon istället för 10.10.
Tjohoooooo :D


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0