Tjejkväll

Hejsan!:)

Jag måste säga att min kväll har varit riktig bra!
Började med att vi träffades för att inhandla de vi skulle ha för kvällen.
Sedan gick vi hem till Linnea och började laga maten.
Det blev hemmagjord pizza med ost, skinka och ananas. Mums!!
Så det blev gött snack och massvis med skratt.
Kan inte mer än säga att ni är hel goa brudar!
Den enda vi saknade ikväll var Mikkan. Men vi överlevde kvällen trots allt;)
Efter mat och magkramp blev det att starta upp med en film och en hel del onödiga kalorier.
Men det var gott och det var ju ändå lördag;)
Känner mig förövrigt riktigt duktig som valde att åka hem och inte gick vidare på party. Ibland förvånar jag mig själv.
Dock finns suget där och det oroar mig, men det ska bli ändring på det där. Ska hålla mig fläckfri om en månad ungefär skulle jag försöka mig på. Men vi får väl se hur det kommer att gå... Men jag hoppas iallafall på det bästa!

Men som sagt, min kväll har varit jätte trevlig.
Goaste brudarna, god mat, gött snack och allmänt trevligt.
Så tack tjejer. Tack för en super trevlig kväll!!
Pusshej// Denise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0