Skolnerver

Hejsan! (:

Det där med att lyckas gå och lägga sig i tid och få sig någon sömn börjar kännas långt borta..
Jag är hur pigg som helst och skulle utan problem kunna vara vaken ett par timmar till.
Dock var  det ju de där med att skolan börjar i morgon.
Kanske är det skolnerverna som håller en uppe? Eller är det helt enkelt att man har skapat sig fel dygnsrytm.
Jag tror på det sist nämnda.
Ush ja, hur ska detta gå? Frågan är väl om man ens lyckas ta sig upp till skolan i morgon?
Och det måste jag bara göra. Jag kan ju inte börja denna termin med skolk, eller?
Det hade varit jävligt skönt om inte annat...

Men nej, nu får jag ta och tänka om!
Det som är mest positiva med att skolan börjar är att få tillbaka lite rutiner.
Jag har gått och lagt mig alldeles för sent under lovets gång och har dess värre sovit hela dagarna.
Blä på det där med att vända dygnet.
Hur ska detta egentligen gå....


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0