Öppethus Munk

Tjohej!

Idag har jag fått sova ut. Klev inte ur sängen försen klockan två idag.
Dock kan jag ju inte påstå att det var så många timmars sömn, men ändå.
Gött vare iallafall!
Var och "jobbade" i skolan på kvällen.
Lekte guide i skolan då vi hade öppethus.
Var riktigt trevligt!
Helt sjukt att det är  96or som ska börja gymnasiet.
De blev väl nyss 10? Nej men nästan, ush va tiden går fort!

En annan sak som jag kom oh tänka på ikväll.... vi kommer att gå i trean när de nya ettorna kommer in.
Bara det känns ju jätte knasigt!
Börjar känna mig gammal.
Åldersnoja vid sexton års ålder är ganska illa pikat!
Men men, nu måste jag nog sova om jag ska orka upp i morgon.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0