Ont i axel

Hejsan!

Som sagt, min fredag var mer eller mindre fläckfri och det känndes mer eller mindre perfekt!
För övrigt har min helg spenderats hemma hos min far.
Gårdagen blev att ha en sen, en väldigt sen, mini jul.
Yes, ni hörde rätt. Har fortfarande inte firat klart julen än.
Men iallafall, åt jätte god mat och blev även årets första semla.
Fick kläder, pengar och en bok. Det var väl typ det. Och jag är jätte nöjd!
En jätte fin pälsväst var även inkluderat. En modell av den kortare sorten och gråfärgad.
Underbar! Den kommer sitta fint till en långärmad tröja med ett par ljusa jeans.
Känner att det är dags att våren börjar träda fram! Orkar inte med denna vinter kyla längre..
Men det är väl bara att härda ut det sista.
Längtar även lite till att skolan ska komma igång på riktigt.
Vill ha läxor, kunna plugga och få tillbaka mina rutiner.

Har förövrigt jobbigt ont i min axel. Måste ha legat konstigt i natt eller något.
För aj vad ont det gör!


Dagens jaha, orkar inte bry sig dag!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0