Knasigaste klassen

Tjohej!

Kan inte mer än att älska min klass.
Fine, alla är dumma i huvudet och totalt bombade, men det är just det som är de underbara!
Alla kör sitt egna race och när det kommer till att hetsa varandra kan vi gå ganska långt.
Hade en sådan underbar konversation alldeles nyss med tre fina varelser från min klass.
Kan inte annat än att skratta åt oss. Alldeles för underbara!

Haft en helt okej skoldag ändå.
Lyckades ta rätt buss denna vecka iallafall. Så idag kom jag precis i tid.
Hälldre det än att få sitta och vänta på att lektionen ska börja.
Men japp, förövrigt så jobbade alla sista lektionen.
Det var nog tystare i klassrummet än vad det brukar vara när vi skriver prov.
Alla var helt insatta i det de gjorde.
Väldigt intressant!

Efter skolan blev det hem till Melissa.
Blev allmänt tjöt, en kopp kaffe och lite spelande.
Sedan mötte syster mig med ett paraply då det regnade på hemvägen.
Nu ska det bli lite plugg och även en kopp te eller två!



Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0