Jobbigt trött

Hejsan! (:

Denna dag har varit bra.
Har firat lillebror i fulla drag. Så himla go är han.

Skoldagen har fungerat bra.
Råkade dock hoppa på en förtidig buss in till skolan, så jag blev jätte tidig.
Har varit på konstmusséet.  Ätit Subway lunch.
Shoppat lillebrors födelsedagspresent.
Haft tre timmars rast i plugget.

Förutom det så kan jag meddela att jag varit vaken sedan tjugo över sex i morse.
Har råkat nicka till lite då och då, redan klockan åtta ville jag gått och lagt mig.
Men så blev det inte, och så har det inte blivit nu heller.
Men jag är helt färdig utav denna dag så jag kommer förmodligen kunna sova gott om inte annat :)


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0