Helvetes dag!

Hejsan!

Kan börja med att jag lyckades försova mig morse.
Duktigt Denise, duktigt...
Blev att jag missade första lektionen.
Skulle sedan ta bussen, missade den. Fick sitta ute i kylan i en halvtimme och vänta på nästa.
Bussen är full med en massa små ungar så jag får stå upp...
En pojke på bussen ca 10 år gammal börjar jobba sig med tusen frågor. Notera även att han bad om mitt nummer.
Jävla snor unge!
Väl framme vid kors så är bussen jäveln sen så jag missar spårvagnarna och får gå från korsvägen till Mc där mina klasskamrater var. Eller rättare sagt, de hade varit där.
Så då blev det bara att vända på klacken och gå vidare till skolan.
Japp, denna dag har gått åt helvete!
Man kan ju undra hur den kommer sluta! Ramla på isen typ?
Åh, orkar inte :(
Tycker faktiskt lite synd om mig själv.....


Man kan ju hoppas att denna figur ska ge lite tur idag....
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0