Hatet

Hejsan!

Efter plugget blev det att dra vidare till Allum.
Skulle hämtat ut min mobil som personal på the phone house hade utlovat att mobilen skulle komma idag.
Men ikke, tror du inte att mobiljäveln inte kommer försen i morgon!
Åh, blir så jävla iritterrad. Så bara de skrattar åt mig, vafan är det för jävla stil?
Äckliga parasiter! Är det inte deras jobb att fixa fram telefonen till utsagt tid?
Börja jobba istället för att hånflina!
Kan tänka mig att jag såg väldigt rolig ut när de sa att den inte hade dykt upp en.
Stod med hakan ner i golvet. Åh så jävla iritterrad!
Men det var bara att gå därifrån och komma tillbaka i morgon...
Men vem fan sa att jag har tid i morgon?
Hatet växte inombords kan jag tala om!
Men det var bara att le och gå därifrån innan jag skulle säga något dumt!
Haha, Felicia såg ut som om hon skulle kissa på sig när hon såg min min.
Men fan va irriterande sådant här är! Hade ju värsta förhoppningarna :(

Men som tur var fick jag god mat när jag kom hem.
Även att Moa gjorde oss sällskap. Hon gör alltid dagarna lite bättre! :)
Blev mat, kaffe, te och choklad. Japp, vi är sådna mat och drick tanter så det är löjligt.
Men lite måste man ju få njuta av livet :P
Var iallfall trevligt att hon kom hit!!

Nu blir det en dusch med ansisktmask och hårinpackning hade jag tänkt!
Samt en film, Barbie ofc!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0