Gubb jävel

Ibland blir jag riktigt irriterad på mina lärare!
Jag har fått frånvaro från de lektioner jag inte skulle ha frånvaro på.
Vi hade kommit överens om att jag vi inte skulle behöva gå på dessa lektioner.
Jävlia idiot!
Ursäkta, men jag blir så jävla arg! Det är ändå 4% frånvaro, och jag får bara ha 5%.
Säg att jag blir sjuk i veckan? Ah, tack för den ;O
ÅH, blir så jävla irriterad!!!
Dementa lärar fan :@
Nej, vi är inte vänner något mer !
ÅT HELVETE!
Och bara för att så var jag duktig och gjorde klart matte läxan ;O
BARA FÖR ATT!
Ska köra upp ett fotografi i ansiktet åt dig så har du inget att komma med!
Eller förreseten jag glömde, du måste ju överanylesera....
FUCK IT"!!!!
Så jävla irriterad :OOOO


Lånad från Google.se
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0