Fylle skrivning

Hejsan!

Jag vill till en början be om ursäkt för tidigare inlägg.
Trodde nog jag inte var så rund under fötterna, men ack va fel!
Haha, jag fick mig iallafall ett hejdundrande skratt när läste igenom det.
Har även hört att det var en del andra som också fått detta.
Men men, ibland är det bara att gilla läget.

Gårdagen har ni nog redan fattat vad jag gjorde.
Blev att fira Michaela som fyllde 18 år i fredags.
Riktigt fint vare, överrasknings fest/kalas med släkt och vänner som hennes mamma arrangerat.
Väldigt lyckat om ni frågar mig!
God mat, tal, härliga kort, dans och mer där till.
En riktigt fin kväll.
Är verkligen jätte glad att jag fått lära känna en sådan underbar varelse.
Ett stort grattis till mikka så att säga, verkligen glad för hennes skull!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0