Fredag den trettonde

Tjoho tjohej!

I fredags var det dags att festa till det rejält.
Med tanke på att vi gärna gör tvärtom så bestämde vi oss för att vi gör precis tvärtom!
Istället för att bry sig om att det var fredag den trettonde och allt kunde gå fel m.m
Då blev det istället att uttnyttja och utmana allt sådan som skulle kunnat gå fel.
Men fan va roligt jag hade och jag känner verkligen hur bra vi lyckades!
Känndes så himla rätt!!
Riktigt trevligt sällskap med goa skratt och alldeles för många lekar.
Men ja, vi körde på precis som vi bruka, dock var det väl lite mer än så.
HAHA! Halv fem kom vi väl i säng om jag inte minns helt fel?
Yees, man mådde som man förtjänade igår men det var väl inte mer än rätt =p

Med detta vill jag först och främst tacka Felicia som är en sådan otroligt fin vän.
Kommer alltid ställa upp för dig hjärtat, man blir liksom glad bara av att se dig!
Sedan vill jag självklart tacka alla andra som förgyllade min kväll under fredagsloppet.
Allting var helt enkelt på topp den kvällen!!


- Bild lånad av Mikaela -

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0