Den där listan

Sammanfattning av år 2011 är lite rolig och näst intill ett måste^

Dock tycker jag att den som gör dessa listor bör göra dem lite roligare =p

(Och jag vet, lite sent ute. Men jag har meega tråkigt )



- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Yeesbox


- Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, nej.... (ta tag i träningen och sluta röka)

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nepp

- Dog någon som stod dig nära?
Ja

- Vilka länder besökte du?

Norge, Danmark. Minns inte om det var några fler


- Är det något du saknat år 2011 som du vill ha 2012?
Snö i mängder på själva Julafton!!


- Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

De flesta, alla dagar har fört något bra med sig!


- Vad var din största framgång 2011?

Skolan. Sköta min närvaro på bästa sätt. Även ett försök att sammanfläta vår klass.

- Största misstagen?

Låna pengar.


- Har du varit sjuk eller skadat dig?

Japp


- Bästa köpet?

Massor! Men om jag bara ska säga en sak måste det vara min mascara :D


- Vad spenderade du mest pengar på?

Ciggaretter och Alkohol


- Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa


- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?

Titanuim, fest hos Mange, Party Rock, Sexy and I know it, Vart jag mig i världen vänder, Ditt jävla luder!


- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog både och :P


- Vad önskar du att du gjort mer?
Shoppat och åkt utomlands, en solsemester.

- Vad önskar du att du gjort mindre?

Litat på folk.

- Blev du kär i år?
Nej

- Hur många förhållanden?
Zero

- Favoritprogram på tv?

Desperate housewives

- Bästa boken du läste i år?

Callgirl på Manhattan

- Största musikaliska upptäckten?
Jazz

- Något du önskade dig och fick?
Absolut!

- Något du önskade dig men inte fick?

Stora ringar att klä fingrarna med

- Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med familjen med tårta och ett äckligt matteprov

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att ha någon att älska och bli älskad av

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Slapp

- Vad fick dig att må bra?
Alla runt omkring mig, skolan.

- Vem saknade du?
Alla dem där som jag brukade umgås med som gått och blivit getto ungar.

- De bästa nya människorna du träffade?
Mikaela, Underbar varelse de där!

- Årets sötaste?
Linnea !

- Årets största kärlek?
Min lillebror Noel

- Årets besvikelse?

Nämner inga namn då det blir för mycket konflikter

- Årets bästa?
Syster yster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0