Pälsväst

Hejsan! (:

Jag förstår mig inte på mig själv ibland...
Lyckades försova mig?!
WTF!! Jag somnade tidigt, och började inte försen klockan elva.
Trots det så försov jag mig? Makalöst...!

Det blev iallfall en rätt så kort skoldag för mig då jag försov mig som sagt.
Hade bara en lektion, så var väl i skolan ca fyra timmar max.
Kom precis hem.
Så har satt på mig mjukisen och väntar på att vattnet ska bli varmt så att jag kan ta mig en kopp te.
Känner mig helt slut, vet inte vad det är med mig.
Det är så himla mycket i skolan just nu så vet inte vart jag ska ta vägen.
Lovet inväntar jag med öppna armar. Hade inte tackat nej till lov nu!
Och tanken med att man ska börja jobba inom snar framtid finns inte ens just nu.
Tycker det är jobbigt med skola, hur fan ska jag orka med ett jobb ? :s
Åh, förstår inte ens varför jag börjat tänka på det nu.. men allting händer så fort.







Västen är en julklapp som jag invigde idag, är kär i den.
Dock kunde det varit snyggare snörning till den, men men. Den är fin.
Nackdelen är ju att jag inte rikitgt kan ha den till allt...
Men jag rotade fram min första polotröja som jag upptäckte att jag kunde ha till.
Har heller aldrig avändt den tidigare så det blev invigning för den med. Känns ju nästan som man ska stypas.
Men det är snyggt!
Jeansen är en favorit från Vila!
Oh förlåt, bilderna är en plåga men jag orkar helt enkelt inte...!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Mojo

Fasiken vad vacker! o:

2012-02-09 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0