17 år ska firas

Hejsan! :)

Idag fyller jag 17 år.
Det började med att familjen kom in och gratta mig med sång och kaffe på sängen. Riktigt trevligt!
Måste också säga att de var riktigt duktiga då klockan var tio i sex på morgonen. Japp, tidigt var det. Men inga undan tag trots att klockan inte var mer än sex. Därför uppskattade jag det lite extra mycket:)

Väl i skolan, ja skola var det, dagen var lugn och det kändes som om stämningen var riktigt go!
Har fått massa fina gratulationer idag, så tack så mycket mina kära!! <3
Jag har även tre riktigt fina vänner som förgyllde min dag!
Felicia, Linnea och Mikaela ni är helt underbara!
En god lunch på Subway och cupcakes som Felicia hade bakat. Härligt goda !
Jag fick även presenter utav dem. Så himla söta är dem!
En jätte stor och härlig te kopp (helt kär i den), fick även te och ringar. Jag är verkligen jätte glad och flickor, ni är helt underbara! Älskar er hela buten, så himla söta!!<3

Nu när jag äntligen har kommit hem från skolan efter att ha skrivit prov är det dags för god mat och även tårta står på schemat:)

Grattis till mig, det är ju trots allt min dag idag!! ;)
Pussen// Denise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0