Vi rundar

Hejsan! (:

Jag vet inte vad som har hänt det senaste förutom en sak...
Jag har haft kul och jag har skrattat som aldrig förr.
Jag har till och med fått träningsverk av detta.
Åh då mina damer och herrar, då är det illa!
Folk har hetsat varandra så hårt att man gör det värsta för att jävlas.
Man skämmer ut sig så totalt för att det ska bli hets mot någon annan.
Det är galet hur långt man egentligen kan gå!

Idag har varit en sådan dag då man känner sig allmänt äcklig och man har bara haft lust att krypa under jorden samtidigt som den har varit helt underbar.
Som sagt, snart är magrutorna framme om det ska fortsätta såhär.
På lunchen blev det att åka in till nordstan för lite snack med Pontus och Viktor. Det blev även en kopp kaffe.
Riktigt trevligt.
Efter plugget blev det hem till Melissa för en kopp te och tjöt.
Blev därefter hem till Felicia på god mat, kaffe och en heldel skitsnack med mycket skratt.
Jag hann även finna kärleken i Justin Bieber. Så himla bra.
Dock är det så orättvist. Men det är helt fantastiskt hur man kan lyckas så fort när man är så ung...
Pusshej//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0