Söndag

Halloj!

Det är ju ändå söndag och första april...
Fullt och fult utrustad för en dag hemma.
Jag orkar verkligen inte ta mig någonstans idag. Är helt slut.
Hade en tanke på att rulla ner till Felicia. Men det kommer inte hända.
Det känns som om någon har stått och hoppat på min mage då jag hostar som en gasad jude.
Mina ben ska vi inte prata om, skulle kunna tro att jag sprungit ett maraton.
Armarna, känns som om jag kört armbrytning i timtal.
Huvudet, det känns som om det ska explodera.
Jag känner mig helt enkelt inte riktigt på topp idag. Känns som om någon kört över mig lite lätt...
Haha, jag fick iallafall både det ena och det andra igår. Spårvagns surfningen var ändå höjdpunkten.
Fan va jag älskar er !

Trots hur min kropp mår och det den vill mest av allt nu är att gå och lägga sig och sova.
Men jag ska trotsa!
Jag kör på med ett leende och ser bara väldigt äcklig ut och hoppas på det bästa.
Pusshej// Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0