Längtan

Jag vill också ha någon där
Kunna stå på stadiga ben och veta att allt är perfekt
Kunna gå med rak rygg och veta att man har det lite bättre än alla andra
Att känna sig älskad och berörd

Att bara ha någon som man kan säga god natt till
Eller få kalla någon för älskling och det har betydelse
Att ha någon som håller om en på kvällarna
Få vara i någons famn
Att bara ha någon vid sin sida

Kunna knulla när man vill
Hur man vill och vart man vill
Kunna göra det där förbjudna
Leka lite och bara få se vart det leder

Ha de där mysiga stunderna
Höra att man är väcker trots morgon frillan
Även fast det inte är sant alla gånger så värmer det att höra
Jag kanske inte är den bästa på det själv men jag önskar dock att jag var
Inte överdrivet men sådär lagom

Åh, vart tog min man vägen egentligen?
Inte ens kvar min skriv vän
skulle behöva en bara för att få ett leende innan läggdags

Men vi lever i nuet och hoppas sedan på det bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0