Honungs mjölk

När jag var liten älskade jag att dricka ett glas med varm mjölk innan läggdags.
Det var det godaste som fanns.
Med åren försvann det och det kändes enbart töntigt.
Idag fick jag mig ett återfall.
Dock tog jag i en skvätt med honung i för säkerhetens skull då det blir en liten toch.
Det blev riktigt gott och jag njuter i fulla muggar.
Peace out!

Detta är bra för både skelett och kropp.
Bortsett från honungen så stärker mjölk skelettet. De lugnar ens nerver så det kommer bli enklare att somna.
Det finns en hel del kalcium i som är bra för din kropp.
Mjölk är ju trots allt ganska nyttigt.
Nu blir det att ladda inför lite sömn.
Pusshej//Denise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0