Augusti

Hejsan!

Idag stod jag och Felicia modeller för Rebecca.
Det var bilder för en kalender.
Jag blev augusti och Felicia fick november om jag inte minns helt fel.

Vi kom dit vid två tiden. Blev sminkade och sedan var det dags för fotografering.
Det blev bra. Kanske inte det bästa jag gjort men Becca visste precis hur hon ville ha det så allt gick på en dans.
Det var trevligt att man kunde vara till nytta. Jag hoppas att hon blev nöjd(:

/två fula bilder på mig och Felicia efter sminkningen. Långt ifrån de bilder Becca tog:p/


Kommentarer
Postat av: Kassy - En tjej med stil

Kan inte du lägga upp resultatet nån gång ? :)

2012-04-17 @ 21:34:52
URL: http://Http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0