Fika är då alltid trevligt

Hejsan! (:

Idag hade jag bara en lektion, drama.
Den är på tre timmar, men när vi väl kommit igång så går tiden ovanligt fort.
Det är kul, det är trevligt och vi har bra samanhållning i gruppen. Så det känns bra!

Efter skolan blev det att besöka tandläkaren,Felicia fick följa med som stöd:P
Det var inget större fel på mig förutom att mina visdomständer växer helt fel...
Vid besvär kommer det tydligen bli en jätte operation så det hoppas jag verkligen inte att jag ska behöva göra.
Efter tandläkar besöket blev det en fika på Allum med Mickaela. Mycket trevligt, en hel go brud!
Mycket skratt och go kaffe plus trevligt sällskap är aldrig fel.
Därefter blev det hem till Melissa för gött snack,mat och te. Mums!
Moa kom även förbi en sväng för lite tjöt :)
Annars så har jag inte hunnit med så mycket mer idag^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0