Analogt

Hejsan!

Idag var jag ledig från skolan då vår lektion, även vår enda på hela dagen var inställd.
Så jag har ägnat min dag åt att besöka umo för nytt recept.
Har hunnit med en foto uppgift vi fått. Vi ska nämligen fota analogt samt att vi framkallar sedan våra bilder. Kan bli rätt så kul tror jag! :D Dock får vi se hur det kommer att bli då det är lite komplicerat då jag aldrig har hållt en analogkamera innan. Så som sagt, antingen har det gått jätte bra eller så har det gått åt helvete. Vi får väl se helt enkelt^

Har även varit hemma hos Melissa en sväng och hälsat på då hon är sjuk stackaren.
Men troligtvis blir hon väl frisk inom kort :)
Så jag har inte varit hemma så mycket idag, kom hem för ca en timma sedan.
Så nu är det dags för hårt plugg och sedan blir det natten.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0