Vin är faktiskt gott

Hejsan!

Min helg har varit toppen bra.
I fredags var jag på hemma krök/fest i Björndammen.
Jätte trevligt och folket var hel goa! Kvällen kunde nog inte ha slutat på något knasigare sätt än den gjorde.
Men huvudsaken var att jag hade galet kul. Dock lite missuppfattningar och andra skavanker mot kvällens slut.
Men det gick ganska bra ändå^^

I går d.v.s lördags blev det att sitta barnvakt.
Blev även att träffa grabbarna en sväng.
Alltid lika trevligt ;)

Idag blev det en promenad runt delsjön tillsammans med pappa,pernilla och Lucas.
Kändes riktigt skönt där i solen.
En riktigt härlig promenad. Något man borde göra oftare.
Blev en sväng till Melissa under dagen.
Annars har inte så mycket mer hänt idag.
Det var meningen att jag skulle plugga i helgen, men har ännu inte öppnat böckerna.
Kommer antagligen inte bli så heller...
Men om ca en vecka går vi på lov. Ska bli riktigt gött!
Och då ska alla läxor vara klara, för när går på lov, då ska jag baskemig ha lov!


Syster var även nere i Göteborg över helgen. Det var kul att se henne! :)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0