Varför krypa när du kan säga det face to face?

Vad är grejen med att kommentera i min blogg där jag skriver mina åsikter om du bara ska klaga eller vara kritisk?
Det jag skriver här, i min blogg, är mina  åsikter, synpunkter, värderingar m.m
Här är det jag som bestämmer vad som ska skrivas och inte skrivas, vad som tycks och inte tycks!
Sedan om du väljer att läsa eller ta åt dig skiter jag fullständigt i.
Men om du nu läser och tar åt dig, lämna dina värderingar utanför, jag får anse precis vad jag vill.
För i den här bloggen är det jag som besämmer.
Och om du även vill säga det du vill om det jag skriver, var då inte så jävla mesig att du inte kan stå för vad du tycker.
Kommenterar du och har synpunkter och åsikter, dela gärna med dig av dem, men spela inte dum.
Stå för det du vill nå fram med istället. Att du gömmer dig tyder bara på att du inte har något vettigt att komma med.
Stå för det du vill ha sagt!

Patetiskt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0