Uppe med tuppen

Hejsan! (:

Idag gick man upp vid sju tiden.
Är tekniskt sätt ledig då vi har specialschema dag.
Då kan man ju fråga sig vad jag gjorde uppe klockan sju i morse....?
Jo, Min vän Melissa går utbilningen inom stylist och skulle idag ta in folk som kunde vara hårmodeller.
Och då offrade jag mig, med glädje. Känndes riktigt bra, blev jätte fin i hårt!
Dock på ena sidan av huvudet börjar lockarna glida ur då jag var tvungen att stressa på Melissa en del då jag hade en tid att passa. Så förutom det blev de jätte bra. Duktig tjej!

Med tanke på att jag inte är verken den smartaste eller den som älskar att plugga hade jag två prov jag var tvungen att göra trots att jag var ledig..
Ett prov i svenskan om Renässansen och Shakespear, känndes som om det gick jätte bra!
Ett prov i Samhällskunskapen om ideologier, jag hoppas att jag får godkänt.. Jag fick nämligen en totalt blackout och missade ett helt A-4 papper med frågor... Känns då inte bra! Men jag får hoppas på att jag har rätt på det andra.
Så nu är jag hemma och tänkte plugga lite till.
Dock är jag både hungrig och jätte trött. Så jag funderar lite på om man borde ta en liten middagslur.


Lockigt, *Du ser ut som en docka*....Engligt Melissas makeup lärare=P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0