Moa på besök

Hejsan! (:

Idag började jag en halv timma tidigare än vanligt då jag skulle på "möte".
Det var nämligen informations möte om mässan.
Det kan nog bli kul, dock vet jag inte rikitgt hur det kommer att gå då vi själva inte vet hur de nya systemet fungerar.
Men vi får väl se. Kan nog bli rätt så spännande ;)

Fick slutade tidigare idag, tack Stefan för det!
Dock kunde han ha släppt oss en minut tidigare, för då hade vi hunnit med vår buss.
Fick stå och vänta i en halv timme tills nästa gick.
Blev att äta och sedan en efter middagslur.
Moa har även varit på besök.
Alltid lika trevligt!
Det blev en kopp te och lite tjöt. Fick även höra om Moas vurpa när hon sprang till bussen, haha stackarn<3
Men det var allt då lite roligt^^
Jag känner även att jag vill spendera lite pengar, så jag funderar på om jag faktiskt ska göra det någon dag i veckan. Hm, får se hur det blir med det. Studenter är ju inte så rika som man önska att dem va =P


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0