Långa skoldagar = en trött Denise

Hejsan!

Dennas veckas tre första dagar känns som pain in the as!
Igår gick jag från tio till två, helt okej. Dock var jag cp trött.
Idag började jag tio över tio fram till tjugo i fem. Åkte hem, hann vara hemma en halvtimme sedan skulle jag på en lektion igen. Dock skulle jag se en teater. Men det räknades som lektion.
Och jag känner att det hade jag egentligen inte tid med... Men den var bra.
Har ännu inte hunnit äta middag och klockan är över 23, känns ju bra :(
I morgon går jag från 8.10 till 16.15 och då ska jag också stå på mässan i fyra timmar.
Kommer vara helt slut i morgon :(
Blä!! Så torsdag hoppas jag blir en lugn dag. Dock måste jag plugga till ett prov den dagen.


Huvudvärk på detta... ><
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0