Det där med läxor....

Ibland gillar jag verkligen inte skolan..
Framförallt när den kombineras med en sjuklig Denise.
Så inte okej!
I morgon är det matte, hur ska min hjärna kunna samarbeta med matte tal när den bara dunkar?
Det kommer gå åt skogen det här.
Blä! Men i morgon hade jag iallafall tänkt komma i tid.
Ush, har precis suttit och hetsat med en samhällsuppgift som skulle in idag.
Älskar verkligen att jag alltid är ute i sista minuten.. -.-
I morgon eller på söndagen ska jag lägga i en växel och försöka få klart så mycket som möjligt innan jag går på lov.
För jag tänker absolut inte gå på lov med en hög med läxor släpandes.
Måste ju även lägga på lite nu innan utvecklings samtalen :s
Känns rätt nervigt då min närvaro suger för tillfället och matten ligger jag så efter att jag inte vet vad jag själv heter.


Pusshej nu ska jag sova! ♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0