På möndals akut

Hejsan!!

Min helg har varit galen, men ändå väldigt innehållsrik.
Skulle partajar ordentligt i fredags men det blev en hel del missuppfattningar...
Så till slut hamnade jag bort mot landvetter hållet. Haha!! Skrattar åt det fortfarande, så himla skumt!
Men det var ganska så trevligt iallafall :)

Lördagen blev att äta massa gott då mamma hade över hela kräftskivegänget.
Det blev senare på kvällen att vara med Melissa.

Söndagen började med att åka till Oriflames lokal och kolla in de nya produkterna.
Fick in en del beställningar, så det känns rikitgt bra.
Efter det blev det att åka till Möndals akutavdelning då jag skadade mitt finger på idrotten i fredags...
Jag var där i sex timmar men fick ändå inte träffa doktorn då det bara var en på hela sjukhuset, och det var jätte mycket folk där. Tycker lite synd om doktorn, dock tycker jag ännu mer synd om oss.
Jag fick iallafall reda på att det inte var burtet och det var ju tur.
Men jag vet inte om det har gått av något i fingret eller om det bara är en stukning.
Jag lär ju inte få reda på det heller, så får väl hoppas på att det blir bättre med tiden.
Just nu har den helt blå :(

Igår blev det ingenting gjort för min del.
Hade utvecklings samtal och det gick jätte bra. Chokad över att hon inte nämnde något om min frånvaro, så den kan ju inte vara så farlig som jag trodde. Så det var då posetivt!

Idag blev det att skriva prov i SH. Kan ju säga med en gång att man får nog göra om det..
Har inte pluggat överhuvudtaget och jag gissade mig egenom hela provet.
Men man kan ju alltid få drömma om att det gick bra.Haha!

Nu ska jag tagga inför middagen då jag är jätte hungrig.
Ska även försöka få lite plugg gjort.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0