Måndag

Hejsan!!

Kan inte mer än säga att måndag är bland de segaste dagarna som finns.
Orkar verkligen inte!
Det började med att hela våran klass är en sådan ig klass så det skriker om det!
Det var fem styckna som fick godkänt, fem :o
Det är helt galet! Kan ju meddela att jag inte var en utav dem.
Åh, riktigt irriterande.
Jag ska verkligen plugga röven av mig till nästa samhällsprov!
Känner verkligen frustrationen till det hela då provet egentligen var jätte lätt, men att jag inte hade pluggat.
Och det stör mig något enormt!
Jag har därför bestämt mig för att göra klart alla skoluppgifter denna veckan så att allting är blir klart i tid.
Och på pricken över iét ska jag ta och bränna lite på gymmet i morgon innan skolan.
Yes, ska bli riktigt gött! Känner att det är på tiden att börja röra lite på sig, var ett tag sedan nu.

Har förövrig varit och lämnat Oriflame varor till Elin.
Blev sedan en sväng till Allum för att möta upp Melissa och Git.
Därefter hem till dem.
Blev att se film och sedan lite lussebullar som Nicole bakat. Riktigt goda blev dem! (:
Väl hemgången blev det vurtbröd (stvavelse?) med röbetsallad och köttbullar med en kopp te, mums!



Nu taggar vi inför morgon dagen och jag ska invänta lite sömn då huvudet känns som om det ska sprängas.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0