Kvällsmacka

Hejsan!! (:

Utställningen i skolan gick jätte bra.
Inget som var sådär över speciellt som jag hade hoppats på. Men det var kul att se allas fotografier.
Efter att sett alla kort blev det ner till shacksalen för info och fika.
Jag och Linnea satt kvar längst, som vanligt, haha!!
Nej men det var faktiskt en rikitgt trevlig kväll!
Och jag är glad att mamma tog sig tiden att komma in till stan för att se.
Lite synd att det inte var mer speciellt med utställningen, därför får mamma plus i kanten av mig!
Loovvee!!
Och Linnea, du gör allt dagarna lite bättre än vad borde vara....wiiiiiee!! hehe :D

Sitter nu och ska ta mig en mumsig kvällsmacka.
Åh jag längtar riktigt till att få börja mumsa på den.
Den består av halvgrovt morotsbröd, lite smör, avokado, feta ost och hushålls ost. Mums!!


Kvällsmackan.Tummen upp!!


Så här kul kan man ha på lektionerna om man heter Denise och Linnea(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0